מכבי חיפה אליפות / דראפט 2017: בוסטון סלטיקס זכתה בלוטרי | ספורט 1 / תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים.

עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה . מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה.

חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: על ×
על ×"מוע×"ון - מוע×"ון ×"×›×"ור×'ל מכ×'×™ תל א×'×™×' from static.maccabi-tlv.co.il
עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. מספרי האליפות של מכבי חיפה. חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה.

חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום:

מספרי האליפות של מכבי חיפה. מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה . בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב.

עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מספרי האליפות של מכבי חיפה.

כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. NBA: ×™×—×™ ×
NBA: ×™×—×™ ×"מלך ×"×—×"ש? 116:119 לאנטטקומפו ומילווקי על קלי×'לנ×" from sport1images.maariv.co.il
מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה . כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מספרי האליפות של מכבי חיפה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב.

עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב.

ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה . חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מספרי האליפות של מכבי חיפה. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור.

חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה.

מספרי האליפות של מכבי חיפה. מאור ×'וז×'לו: ×—×'×™×'ות יום ×
מאור ×'וז×'לו: ×—×'×™×'ות יום ×"ול×"ת 32 עם מירן | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מספרי האליפות של מכבי חיפה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה .

ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה .

מספרי האליפות של מכבי חיפה. כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב. עיריית חיפה שוקלת לקיים את חגיגות האליפות של מכבי חיפה כפי שהתחייבה ביום רביעי הבא בהאנגר בנמל חיפה. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות אחרי עשור. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. רבים משחקניה הבולטים של מכבי חיפה נטשו את הקבוצה לאחר אותה אליפות, ביניהם רפאלוב וחמד, ולקראת העונה הבאה הקבוצה נחלשה יחסית. חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: ברק בכר, שהגיע השנה לאמן את הקבוצה שפיללה להישגים, הביא את התואר הנכסף לאחר תקופה .

מכבי חיפה אליפות / ×"ראפט 2017: ×'וסטון סלטיקס זכת×" ×'לוטרי | ספורט 1 / תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים.. כשהמנהלת היא אוהדת 'שרופה' של מכבי חיפה כבר 50 שנה, לא פלא שבבית הספר החיפאי פתחו את בוקר האליפות עם חגיגה עצומה. תחת הדרכתו של גיורא שפיגל זכתה הקבוצה באליפות ללא הפסד ליגה (הישג שלא שוחזר מאז), תוך צבירת 95 נקודות (מתוך 117 אפשריות) וכיבוש 97 שערים. מספרי האליפות של מכבי חיפה. בזמן הזה, השיגה מכבי חיפה עשר נקודות במשחקים מול מכבי תא, מכבי פת, הפועל בש ובני יהודה. עוד 11 אליפויות רצוף ועוברים את מכבי תל אביב.

חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: מכבי חיפה. חיפה חוגגת אליפות (עמית מצפה) (צילום: